Saturday, September 02, 2017

Bare hun er min støtte

Låtskrivere: Travis ("Sing")                                                     
Flott låt!
Gjendiktning: André Hageseter

Kjære! Du rusker mer enn været
Nylig – så det ikke ut som det gikk an
Så rart – at vi kunne synke så lavt
Vi kranglet, ropte hverandres tilstand

Men når jeg hører, din klang, klang
Din klang, klang
Så gjør du meg sann, når du hvisker meg din sang
Din klang, klang, klang, klang.

Å buldre, kan lette et menneskets skuldre
Smuldre, bort alle sorger du framtvang
Javel, du er nok kanskje litt travel
Men ingen slukker sorgen, som nærværet av ditt sinn
Jeg er din, klang
Klang, klang, klang, klang, klang
Så du gjør meg sann, når jeg er inntil ditt fang
Din klang, klang, klang, klang, klang

Kjære! Noe er i gjerdet
Jeg sier – ingenting

Klang, klang, klang
Din klang, klang, klang
Så du gjør meg sann, ditt nærvær gjør meg til mann
Din klang, klang, klang
Din ærbare klang, klang, klang
Du er liv, som gir meg littegrann rang

Klang, klang, klang. 

No comments: