Monday, September 05, 2022

5 favoritter fra 1992

Det finnes flere gode sanger fra dette året, for eksempel Sting sin «Fields of gold.» Men den tror jeg ikke var spesielt høyt opp på listen over "mine sanger" det året, selv om jeg ble glad i den i ettertid. Jeg synes det riktigste er å inkludere 5 sanger i denne artikkelen, låter jeg likte akkurat det året.

Hvis jeg skal tillegge informasjon ble jeg fjetret av Whitney Houstons «I will always love you,» som er skrevet av Dolly Parton. Houstons stemmeprakt fylte kort og godt – hele høytalerelementene. Jeg har aldri, verken før eller siden, hatt samme opplevelse.

1.       I will always love you, Whitney Houston

2.       Achy breaky heart, Billy Ray Cyrus

3.       Tears in Heaven, Eric Clapton

4.       I’d do anything for love (but i don’t do that), Meat Loaf

5.       Can’t help falling in love, UB 40

No comments: