Saturday, July 09, 2011

Sexy flette!


Er det privat å medgi at jeg blir yr når jeg ser ei jente med flette i håret? 


Det er egentlig ikke så mye å skrive om det, for jeg kan ingenting om fletter eller fletting - dessuten skal ikke alt forklares, noe bør bare forbli myteomspunnet (Hvordan knyttes de?) Jeg håper det ikke er en brannfakkel å si at det særlig er blonde jenter som kler flette. Beklager de som måtte føle seg støtt av utsagnet, men de kan jo finne på andre ting. Jeg var så heldig å være kjæreste med ei som i spesielle anledninger knyttet det blonde håret sitt i flette, og nå blir resten privat. Jeg trodde denne bloggen var veldig aktuell nå, da jeg syntes at jeg hadde sett et brudebilde fra Monaco - med blond flette i linsen. Men jeg fant ingenting på nettet, så mulig det var luftspeiling fra min side. Har derfor istedetfor et bilde av verdens mest sexye statsleder, og notorisk flettede Yulia Tumoshenko. Jeg liker mere skråstilte fletter, enn hva Tumoshenko bruker, men
fletten skal likevel være oppsatt i håret. Litt mere hengslengt flette.
Kanskjejeg hadde mer meninger om fletter enn hva jeg i
utgangspunktet trodde?

No comments: